Noordwolde - Dakar

23 april 2023 - Noordwolde, Nederland

Na drie jaar wachten is het zover. De rit Noordwolde -Dakar is van start. Deze keer met twee equipes. Het eerste gedeelte vanaf de thuis basis tot aan Malga wordt gereden door Marten (zoon van Herman) en zijn kameraad Neree. Zij zijn zaterdag 22 april vertrokken met de Mercedes ML die we speciaal voor deze rit hebben geprepareerd. Hier zijn we de afgelopen maanden druk mee geweest om de rit van een dikke 7000 km met een goed gevolg af te leggen. Wij, Herman, Alexander en Hasker nemen de auto over in Malaga. Ons vertrek uit Nederland staat gepland op donderdag 27 april. Vanaf deze dag zal ik jullie proberen elke dag van een verslag te voorzien. Wel afhankelijk van de netwerken en de WiFi voorzieningen. Maar goed dat zullen we zien. Als voorproefje vertel ik vast de landen waar de auto zijn banden zal laten rollen: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Gibraltar, Marokko, Westelijke Sahara, Mauritanië en Senegal. We hopen dat de reisverslagen jullie een idee zullen geven van onze belevenissen gedurende ons avontuur. Groet, the Wandering Brothers

1. Anneke en harry:
    24 april 2023
    Wij kijken uit naar jullie reisverslag.
    Top
  2. Jan:
    26 april 2023
    Geniet ervan jongens!
  3. B.P. de Jong:
    26 april 2023
    Een zeer avontuurlijke reis ! Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen!
    Ik wens jullie een hele goede en mooie reis zonder ongelukken!!
    Doe ze in Dakar de groeten van mij.Toi,toi jongens en tot ziens over 9 dagen. Pa de Jong.
  4. Cor en Christina:
    27 april 2023
    Maak er een onvergetelijke tijd van mannen! Jullie wel toevertrouwd. Groet van de Lemmetjes