Visiting the Ewing ranch

28 juli 2016 - Dallas, Texas, Verenigde Staten

We rijden door Dallas, luisterend naar ‘Singing the Blues’. Muziek die we net van Curtis en Sheryl hebben gekregen. Een trailer met drie giraffes voor ons (ja echt). Curtis en Sheryl zijn vrienden van Kevin & Margreet met wie we vanavond Margarita’s hebben gedronken (what else) en TexMex hebben gegeten. Vandaag ‘n dagje ‘memorylane’ voor Kevin & Margreet. Voor Robbert en mij één grote ontdekkingsreis.

Het begon vannacht al met het knopje waarmee je blijkbaar niet het licht uitdoet, maar de garbage disposal aanzet: een soort van ‘shredder’ waar al het keukenafval in wordt vermalen. Wat een herrie maakt zo’n ding. Niet fijn als dat apparaat midden in de nacht wordt aangezet terwijl je probeert te slapen. Blijkt iedere keuken in de US te hebben. Wist ik veel!

Na ’n copieus ontbijt vertrekken we naar Southfork, the ranch van de Ewing family. Je weet wel, waar Dallas is opgenomen. Daarna downtown Dallas in. Natuurlijk even langs de plek waar Kennedy is neergeschoten en een echte cowboywinkel in. De boots toch nog maar even laten staan: we gaan nog naar Lubbock immers. Morgen al. Verheugen we ons op: de plek zien waar Kevin is opgegroeid. Deze reis hadden we 4 jaar geleden al uitgestippeld. Goed dat we ‘m nu dan toch maken. En ook nog eens met zoveel vrienden J J

Inmiddels zijn we een half uurtje verder en zitten we nog even met elkaar aan de rand van het zwembad, wachtend totdat Merric is uitgezwommen. ’t Is bijna bedtijd en zo voelt het ook. Gisteren immers 27 uur op geweest. Zo maar een goede nacht maken. Tot morgen!

1. Je zoon:
    29 juli 2016
    Het gebeurt toch allemaal in Dallas!