Visiting Vancouver

11 augustus 2016 - West Vancouver, Canada

Iedereen is weer wakker na een goede nachtrust. Alexander is echter geprikt door kleine beestjes. Hmmm, vervelend. De kinderen eten snel hun ontbijt op en vertrekken richting het zwembad, maar het zwembad is dicht en 5 ontevreden gezichten kijken ons aan. Helaas en het is maar afwachten of we op tijd terug zijn. Het zwembad sluit namelijk weer om 22.00 uur. Hasker ziet een bult verlaten haardhout liggen en samen mrt Kevin wordt dit vakkundig in de campers opgeslagen. Uiteindelijk vertrekken we met de bus naar Vancouver. Kaartjes kopen we bij een drugstore en lopen naar de bus. We rijden over een grote brug en hebben een prachtig uitzicht over de baai.
Op naar de hop on hop off bus. Robert zoekt het samen met Kevin uit waar we naar toe moeten. Snel nog even wat halen bij de Starbucks en dan stappen we in.  We rijden door het buisness center en stappen uit bij Stanley Park. Hier bekijken we totempalen. Best leuk. In de haven spotten we een zeehond en we hoppen verder. Even eten bij prospect point. Hop, hop en we gaan weer verder. Suspension bridge is het doel. Een touwbrug maar dan van staal over een kloof, een wandelpad door de bomen en een bewandelbare wand langs de bergwand. Erg leuk. Het is een prachtige dag, de temperatuur is goed en de hemel is strak blauw. Lokale tijd 19:31 uur en op zoek naar de bus terug naar de campground. De kids zijn blij, eindelijk zwemmen en verdwijnen snel richting het verfrissende water. En wij? Wij zitten gezellig aan de picknicktafels en genieten van een heerlijk verfrissend drankje. Morgen weer een nieuw verhaal.

1. B.P. de Jong:
    12 augustus 2016
    We kunnen ons goed voorstellen dat de kinderen het heerlijk vonden om eens lekker te zwemmen.
    Nu maar hopen dat er nog veel meer zwembaden volgen
    Groetjes uit Noordwolde
  2. Nico Dijkstra (vader van Ciindy):
    14 augustus 2016
    Inmiddels alle reisverhalen gelezen op zaterdagavond en zondagochtend. Laatste veerhaal visiting Vancouver dd,. 11 aug. neem aan dat er verder nog geen verhalen verzonden zijn door gebrek aan WIFI. Weliswaar erg leuke verhalen waarbij diverse passages waren die de krampen in mijn kaken veroorzaakten. Groeten voor iedereen en geniet maar fijn wqant hetr is jullie vabn harte gegund., Nico Dijkstra.